Prekių grąžinimo tvarka

Įsipareigojame grąžinti sumokėtus pinigus už brokuotas ar netinkamos kokybės prekes ir su pristatymu patirtas išlaidas, arba Pirkėjui pageidaujant, pakeisti prekes kokybiškomis. Pasistengsime, kaip galima greičiau ištaisyti klaidą.

Kokybiškų prekių keitimas ir gražinimas

Pirkėjas gali pasinaudoti nustatyta teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos atsisakyti prekės, arba pasikeisti prekę kita į tinkamo dydžio, modelio, spalvos ar kompleksiškumo,  pranešdamas apie tai mums elektroniniu paštu info@svenciusalis.lt
 
Gražinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, neišpakuotos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, o pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Grąžinama prekė privalo turėti visas prekės kompleksines dalis ir instrukcijas, jei tokios buvo. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas. 
 
Prekės mums gali būti perduodamos (grąžinamos) per kurjerį. Pirkėjui kreipiantis elektroninio pašto adresu info@svenciusalis.lt bus pateiktos detalios grąžinimo instrukcijos.
 
Gavę grąžinamą prekę ir įvertinęs jos kokybę, mes per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prekės grąžinimo, grąžinsime Pirkėjui pinigus už prekę bei jos pristatymo išlaidas. 
Grąžinant prekę būtina pateikti įsigijimo dokumentą arba PVM sąskaitą faktūrą ir užsakymo numerį. 
 
Pirkėjo teisė grąžinti pirktas kokybiškas prekes netaikoma jeigu prekė buvo pagaminta pagal pirkėjo specialius nurodymus, ir kurios nėra pagamintos iš anksto, kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms; 
 

Brokuotos, netinkamos kokybės arba nepilnos komplektacijos prekės

Klientas, gavęs brokuotą, netinkamos kokybės, ar ne tą prekę, turi kreiptis į mus elektroniniu paštu info@svenciusalis.lt arba telefonu +370 618 70322. Pakeisime prekę tokia pačia – nauja preke, arba pasiūlome analogišką prekę. Jei pirkėjas nuspręs gražinti prekę, grąžiname visus pinigus už įsigytas nekokybiškas prekes ir su pristatymu susijusias išlaidas.
 
Pirkėjas kreipdamasis į mus dėl brokuotos ar nekokybiškos prekės turi nurodyti šią informaciją:
Prekės užsakymo numerį;
– Įvardyti prekės broko, gedimo požymius ar trūkstamos komplektacijos dalį;
– Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
 
Pirkėjas turi nurodyti, pageidaujamą sprendimą:
– Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke; 
– Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
– Prašoma Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
– Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
 
Išnagrinėjus kreipimasį, atsakymą pateiksime per 3 (tris) darbo dienas. Pinigų grąžinimo atveju, gražinsime Pirkėjui pinigus už prekes ir su jos pristatymo susijusias išlaidas.

Pažeista siunta

 Jei pastebėjote, kad į namus pristatyta siunta turi pažeidimų, kartu dalyvaujant su siutą pristačiusiu kurjeriu, patikrinkite pristatytos siuntos kokybę:
– Apie pažeidimus pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
– Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
– Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
– Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
 

Papildoma informacija ir kontaktai

Į visus Jūsų klausimus susijusius su prekėmis, prekių gražinimu, mielai atsakysime elektroniniu paštu info@svenciusalis.lt ir telefonu +370 611 42152.
Kilę nesutarimai pirmiausiai sprendžiami su UAB “Švenčių šalis” elektroniniu būdu. UAB “Švenčių šalis” nepatenkinus pirkėjo pretenzijos, pirkėjas gali kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t.y. Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt), arba į jos teritorinius padalinius apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/ ).
 

Atnaujinta 2020.06.16