Dėl prekių gražinimo susisiekite su mumis el. paštu: info@svenciuslais.lt arba dėl grąžinimo pasikonsultuokite tel.: +370 646 33540

Gražinant nekokybiškas prekes siuntimo išlaidas apmokėsime mes, kokybiškų – išlaidas apmoka pirkėjas.

Ištrauka iš elektroninės parduotuvės https://svenciusalis.lt/ pirkimo taisyklių ir sąlygų 13 ir 14 punktų aprašančių prekių gražinimo tvarką:

13. Sutarties atsisakymas, prekių gražinimas

13.1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos turi teisę atsisakyti Sutarties su Pardavėju, informuodamas Pardavėją apie tai el. paštu info@svenciusalis.lt, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį. Sutarties atsisakymas galimas, jei prekė išliko kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda ir vartojimo savybės.

13.2. Pirkėjo teisė atsisakyti Sutarties ir grąžinti prekes taikoma tik fiziniams asmenims ir atsiranda nuo Sutarties sudarymo dienos. Pirkėjas atsisakęs Sutarties privalo grąžinti prekes Pardavėjui ir turi teisę atgauti už prekes sumokėtus pinigus.

13.3. Pirkėjams, kurie yra juridiniai asmenys arba fiziniai asmenys, perkantys prekes su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija susijusiais tikslais, teisė nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų atsisakyti nuotolinės Sutarties nėra taikoma.

13.4. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti Sutarties ir grąžinti prekių LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje nurodytais atvejais, pavyzdžiui, kai Sutartis sudaryta dėl pagal specialius vartotojo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms.

13.5. Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo Pardavėjui apie savo sprendimą atsisakyti Sutarties pateikimo dienos, grąžina arba perduoda prekes Pardavėjui arba jas perduoda Pardavėjo įgaliotam asmeniui. Pirkėjui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos. Už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas.

13.6. Tais atvejais, kai Pirkėjas grąžina tik vieną ar kelias, bet ne visas pagal Sutartį įsigytas prekes, prekių pristatymo išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos.

13.7.      Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, su autentiškomis ir nepažeistomis etiketėmis, su apsauginėmis plėvelėmis ir kt., taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos prekės turi būti su tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke, tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta.

13.8. Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu, kai yra grąžinama Pirkėjo įsigyta prekė.

13.9. Grąžinant būtina pateikti užsakymo numerį, prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą, arba PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį), arba kasos aparato kvitą.

13.10. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. t. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam prekės vertės sumažėjimui.

13.11. Pardavėjas, gavęs grąžinamas prekes, per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos, grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą prekės pristatymo būdą, negu Pardavėjo pasiūlytas įprastinis pigiausias prekės pristatymo būdas.

13.12. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl Taisyklių 13.7 ir 13.10 punktams atitikimo. Jeigu grąžinama prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga ir / ar netinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti Pirkėjo sumokėtų pinigų už grąžinamą prekę.

13.13. Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti Pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.

14. Dėl netinkamos kokybės prekių

14.1.      Pirkėjas visais atvejais turi teises, kylančias iš nekokybiškos prekės, kurias numato Lietuvos Respublikos teisės aktai. Brokuotų, netinkamos kokybės arba nepilnos komplektacijos prekių trūkumai šalinami, prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir atsižvelgiant į taikytinų Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.

14.2. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes, Pirkėjas garantiniu terminu gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali reikalauti:

  • kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti; arba
  • kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina, jei prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti; arba
  • kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke; arba
  • grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti Sutarties.

14.3. Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš Taisyklių 14.2. punkte numatytų teisių gynimo būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas privalo pareikšti grąžindamas prekę. Jei Pirkėjui pasirinkus 14.2. punkte numatytą savo teisių gynimo būdą, Pardavėjas neturi galimybės jo įgyvendinti, Pardavėjas gali pasiūlyti alternatyvų Taisyklių 14.2. punkte numatytą būdą.

14.4. Pirkėjas neturi teisės nutraukti Sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

14.5. Pirkėjui nutraukus Sutartį dėl daikto netinkamos kokybės, Pardavėjas privalo grąžinti Pirkėjui jo sumokėtą kainą. Netinkamos kokybės daikto grąžinimo išlaidos tenka Pardavėjui.

14.6. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas ir prekių pakeitimo metu galiojančias prekių kainas. Prekės keitimo atveju Pardavėjas padengia prekės siuntimo kaštus.

14.7. Dėl netinkamos kokybės prekės Pirkėjas pateikdamas laisvos formos prašymą, kreipiasi į Pardavėją el. pašto adresu info@svenciusalis.lt. Pateikiamame prašyme nurodoma:

  • prekės užsakymo numeris;
  • grąžinimo priežastis, įvardijamas prekės brokas, gedimo požymiai ar trūkstamos komplektacijos dalys;
  • pateikiama prekės nuotrauką, taip pat, jei tai mechaninis pažeidimas – brokuotos vietos, prekės pakuotės nuotrauką, kt.; 
  • vienas iš Taisyklių 14.2. punkte nurodytų reikalavimų.

Prie prašymo privalo būti pridėtas prekės pirkimą patvirtinantis dokumentas.

14.8. Į Pirkėjo kreipimosi dėl netinkamos kokybės prekės, Pardavėjas atsakymą pateiks per 5 (penkias) darbo dienas.

Gražinamų prekių supakavimas

Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo tinkamai supakuoti taip, kad prekės nebūtų pažeistos siuntimo metu. Prekė laikoma tinkamai supakuota tada, kai ji yra įdėta į papildomą išorinę pakuotę, įdėta į dėžutę, maišelį, apvyniota popieriumi ir panašiai ir ši pakuotė yra sandariai uždaryta, pavyzdžiui, užklijuota. Jei grąžinamos prekės yra dužios ar trapios, jos turi būti papildomai apsaugomos nuo smūgių apvyniojant kelių sluoksnių popieriumi, audeklu arba burbuline pakavimo plėvele ir tada įdedamos į išorinę siuntinio pakuotę, dėžutę ar maišelį. Ant grąžinamos siuntos Pirkėjas privalo nurodyti pardavėjo adresą ir kontaktus. Pirkėjas atsako už siuntinius, kurie Pirkėjo buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti grąžinimo Pardavėjui metu.

Papildoma informacija ir kontaktai

Į visus Jūsų klausimus, susijusius su prekėmis, prekių grąžinimu, mielai atsakysime elektroniniu paštu info@svenciusalis.lt ir telefonu +370 611 42152.
Kilę nesutarimai pirmiausiai sprendžiami su UAB „Švenčių šalis” elektroniniu būdu. UAB „Švenčių šalis” nepatenkinus pirkėjo pretenzijos, pirkėjas gali kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t. y., Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt) arba į jos teritorinius padalinius apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/ ).
 

Informacija paskutinį kartą atnaujinta 2023.05.04.